هویجوری..!

...عِشقِـــــ صادِقانهِـــــــ...

 

خدایا قدری به من "نفهمی" عطا کن!!

خسته شدم از بس "فهمیدم" و چیزی نگفتم...!




نظرات شما عزیزان:

arch
ساعت19:47---27 ارديبهشت 1391
فقط میتونم بگم...

برای آرزوهایی که میمیرند سکوتی میکنم سنگین تراز فریاااااااااااااادددددددد...
پاسخ: ممنونم از جمله ي خيلي قشنگت واقعا عالي بود مرسي


آینه ی نابینا
ساعت18:36---27 ارديبهشت 1391
از استادم پرسیدم از مردمان کدام عاقل ترند؟گفت آن کس که کم گوید و بیش شنود و بسیار داند.



بوذرجمهر
پاسخ: زيبا بود زيبا... زيبا... زيبا...


Amireza
ساعت13:27---25 ارديبهشت 1391
salam lonely joon...in chand poste akhar kheali khoob bood..ba ejazat yekiro copy zadam پاسخ: چه عجب! ممنونم خواهش ميكنم قابلي نداره

آینه ی نابینا
ساعت15:32---24 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز !

مرسی از حضور قشنگت .

بسیارخب من لینکت میکنم .

شاد باش و شاد زی .پاسخ: سلام ممنونم از لطفت منم لينكت كردم دوست عزيز


fateme
ساعت22:07---14 ارديبهشت 1391
سلام

خوبی ؟

مرسی که هواست بهم هست

من یه وبلاگ دیگه دارم

بیشتر به اون میرسم و سر میزنم

وقت کردی آدرسشو برات میزارم سر بزن عزیزم



www.radepayegozashte.blogfa.com
پاسخ: وااااااااااااايي چه عجب خانومي!!!!! الان ميام به اون يكي وبت!!!!


لیلی
ساعت22:52---11 ارديبهشت 1391
vevet b nazire alie behtarine be vebe manam sar bezan

boooos
پاسخ: ممنونم لیلی جونم لطف داری حتما میام عزیزم


فناوری
ساعت18:42---11 ارديبهشت 1391
با سلام
دانش خود را با وبلاگ فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش دهید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت20:17توسط ***lovely*** | |