ارزو

...عِشقِـــــ صادِقانهِـــــــ...

                     "ارزو"

http://livingindryden.org/images/home/finishedWindow06052005B.jpg

ارزو!!

چه واژه دوری!چه واژه دست نیافتنیه!

نمی دونم واقعا نمی دونم حکمت افرینش این پدیده چیه؟!

واقعا میشه یه بار هم ارزوها دست یافتنی بشن؟؟!

البته شاید در این صورت ارزوی من براورده نشه!!

می دونی چرا؟!

چون ممکنه ارزوی من ارزوی یه نفر دیگه باشه و اگر

 قرار باشه ارزوها براورده بشن شاید اول ارزوی اون

براورده شه!!

نمی دونم! از یه طرف میگن:"رویاهای بلند

داشته باشین تا به بلندی برسین" و از طرف

دیگه میگن:"نباید به ارزوهای دور و دراز

سرگرم بشیم"!!!

شاید اگه ارزو ایمان تو رو از خدا نگیره

دست یافتنی  شه البته شاید!!!

تمام حرفای من در حد فرضیه است

و غیر از نقل قول ها

هیچ کدوم اثبات نشده!!!

واقعا نمی دونم!!!

خیلی دلم می خواد بدونم چرا خدا ارزو رو افرید در

حالیکه می دونست فقط میتونه باعث عذاب بنده اش

باشه؟؟

به نظر من ارزوهای هر شخص تیپ شخصیتیشو نشون میدن!

کاش روزی برسه که ارزوهای منم براورده شه!

البته و صد البته اینم نباید فراموش کرد که:

"انچه که امروز هستیم نتیجه

رویاهای دیروزمان است"

                           

                  جمله ای از انتونی رابینز

                  با کمی دخل و تصرف!!!


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت10:54---28 فروردين 1391
slm dobare ...manam linketun kardam ...

bashe baz behetun sar mizanam .

fln bye bye honey
پاسخ: ممنونم دوست عزیز


amin
ساعت18:54---27 فروردين 1391
avalan:slm va bi nahayt tashakorr va miiiisiii babate umadan b webloghe man.

rasti maghe b ma pesara nemiyad k ehsas dashte bashimmm

albate midunam bazziiii pesara vaghean biiiiii .............hastan

webeto didam behetuntabrik migham vaghean webetun zibast...(tavajoh minemuiiiiiiii?)

ba tabadole link ham movafeham behem khabar bedin

fln bye honey.
پاسخ: ممنونم که سر زدین من لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,ساعت15:38توسط ***lovely*** | |